فروشگاه اینترنتی 68

خرید اینترنتی,فروشگاه پستی

فروشگاه اینترنتی 68

خرید اینترنتی,فروشگاه پستی

سیاه دانه و عسل برای بارداری

سیاه دانه و عسل برای بارداری

 سیاه دانه و عسل برای بارداری , سیاه دانه و عسل برای بارداری نی نی سایت , سیاه دانه و عسل برای بارداری طریقه مصرف , سیاه دانه و عسل برای باردار شدن

سیاه‌دانه، یا «شونیز» (انگلیسی: Nigella Sativa) گیاهی یک‌ساله و گلدار و بومی جنوب غربی آسیا است. در ایران این گیاه به‌ویژه در اراک و اصفهان به فراوانی می‌روید. از دانهٔ این گیاه به عنوان دارو استفاده می‌شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره خواص و طریقه مصرف سیاه دانه و عسل برای بارداری و نازایی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

خواص سیاه دانه و عسل

این معجون سلول های بتا را که در بیماری های لوزالمعده دیابت ی در حال از بین رفتن هستند را تحریک می کند. موجب بهبود مسمومیت و نابود شدن MRSK در افراد افراد مسموم شده می شود. معجون سیاه دانه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. مصرف معجون دوسین سرماخوردگی های مکرر را درمان می کند. سیاه دانه سبب درمان تب های بلغمی و سوداوی می شود. مصرف معجون دوسین ادرار آور است و برای درمان عفونت های ادراری مفید است همچنین این معجون برای برای مردان مبتلا به پروستات مفید می باشد.با مصرف عصاره سیاه دانه می توانید بیماری صرع را درمان کنید . سیاه دانه به طور سنتی تشنج را کاهش می دهد.

خواص سیاه دانه و عسل برای بارداری

مصرف سیاه دانه و عسل تعداد اسپرم را افزایش و نازایی را درمان می کند.سیاه دانه طعمی تلخ دارد و به عنوان ادویه در مواد غذایی به خصوص ترشیجات استفاده می شود.این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باکتری و مسهل استفاده می کردند. مصرف سیاه دانه برای زنان شیرده مفید است زیرا باعث افزایش ترشح شیر می شود. نام های دیگر سیاه دانه، سیاه تخمه، سرنیچ سیاه، سنوخ سیاه، کمون اسود، شونیز، شونوز و کمون هندی است.

مواد مغذی سیاه دانه

سیاه دانه از اسیدهای آمینه، پروتئین ها، کربوهیدرات‌ها، روغن‌های فرار و غیرفرار، آلکالوئیدها، ساپونین و فیبر تشکیل شده است. کربوهیدرات موجود در سیاه دانه عبارت‌اند از: مونوساکارید آرابینوز، گلوکز، رامنوز و زایلوز. همچنین سیاه دانه محتوی کلسیم، آهن، پتاسیم و سدیم است. ازجایی‌که بیشتر افراد از مقادیر بسیار اندک روغن سیاه دانه یا مکمل‌های حاوی عصاره‌ی روغنی آن استفاده می‌کنند، معمولا مقدار اندکی مواد مغذی از این طریق دریافت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.