فروشگاه اینترنتی 68

خرید اینترنتی,فروشگاه پستی

فروشگاه اینترنتی 68

خرید اینترنتی,فروشگاه پستی

راهی ساده برای کاهش درد

راهی ساده برای کاهش درد

کاهش درد,بیماری کاهش درد,کاهش درد در بارداری,علائم کاهش درد,درمان کاهش درد,درمان کاهش درد با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان کاهش درد,کاهش درد را چگونه درمان کنیم,کاهش درد در کودکان,کاهش درد در بزرگسالان,کاهش درد در نوزادان,کاهش درد در بهار,کاهش درد در تابستان,کاهش درد در پاییز,کاهش درد در زمستان,آشنایی با کاهش درد,همه چیز در مورد کاهش درد,کاهش درد واگیردار است,کاهش درد و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان کاهش درد

راهی ساده برای کاهش درد

به گزارش بی اس ام اس : پژوهشگران در یک تحقیق جدید به این نتیجه رسیدند که تنفس کنترل شده و به آرامی می‌تواند به میزان قابل توجهی، احساسات درد را کاهش دهد.پژوهشی روی دو گروه از زنان در سنین 45 تا 65 سال صورت گرفت. یک گروه از زنان به اختلال فیبرومیالژی مبتلا بوده و گروه دیگری هم بودند.محققان دریافتند که مبتلایان به دردهای مزمن بویژه بیماران فیبرومیالژی در حالی که آرام نفس بکشند، درد کمتری را احساس می‌کنند مگر اینکه احساسات منفی، غم و افسردگی بر آنها غلبه کرده باشد.

راهی ساده برای کاهش درد

فیبرومیالژی اختلالی است که در آن درد مزمن و فشار عضلانی مشخصه آن است. این بیماری نوعی رماتیسم بافت همبند است. فیبرومیالژی معمولا به صورت بروز ناگهانی دردی منتشر و مزمن و به ندرت با محلی مشخص دیده می‌شود.محققان دریافتند: در بیمارانی که احساس مثبت دارند، آرام کردن تنفس در کاهش درد تاثیر به سزایی دارد.

راهی ساده برای کاهش درد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.